Obserwatorzy

piątek, 1 maja 2015

Monochromatycznie i niesymetrycznie- przypominamy o wyzwaniu

Moja dzisiejsza inspiracja związana jest z wyzwaniem#34 trwającym na naszym blogu, 
do udziału w którym, chcę was zachęcić.

Przypomnę wytyczne do wyzwania:
* Wykonujemy KARTKĘ o niesymetrycznym kształcie lub z niesymetryczną kompozycją na niej.
* Praca musi być monochromatyczna- dopuszczamy użycie kilku odcieni jednego koloru 
   oraz bieli i czerni w drobnych detalach
Moja  monochromatyczna kartka z  niesymetryczną dekoracją  jest w odcieniach brązu,
 a wykorzystałam w niej papiery z kolekcji "Palce lizać"


pracowałam z : 
Udało mi się namówić Goję, 
aby  zainspirowała nas jedną ze swoich pięknych śnieżnobiałych prac.
Oto ona:


   Prace zgłaszamy do 8 maja.
Na zwycięzcę czeka  banerek i bon na zakupowy na kwotę 30PLN 
 natomiast wyróżnione prace otrzymają  banerek i kod uprawniający do darmowej wysyłki 

Pozdrawiam  majowo:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.