Obserwatorzy

wtorek, 27 września 2016

Kurs krok po kroku- kartka vintage

Zapraszam na kurs krok po kroku w którym pokażę,
jak wykonuję kartę w stylu vintage.
W moją pracę świetnie wpasowały się  papiery Galerii Papierów: Jak we śnie- Retro.
Szczerze wam powiem, że nie myślałam, jaki potencjał ma w sobie 
serwetka Cheery Lynn - Nautical Wheeler Doily,  ale to zobaczycie za chwilę:) 

Całą listę materiałów, które użyłam w pracy znajdziecie pod kursem,
bo na zdjęciu, jak to zwykle u mnie bywa, część "modeli" mi się rozpierzchła:) 











Materiały wykorzystane w pracy:

 Pozdrawiam serdecznie i piszcie jeśli kurs wam się przyda:) 

8 komentarzy :

  1. Przyda się na zaś ;O teraz troszkę za późno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka!!! i świetny kursik
    bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Dziękuję za kurs. Bardzo czytelny, obrazkowy i pisany takie lubię 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się zrobić karteczkę, a nawet trzy. Tylko, że tylko jedna jest chyba vintage (z dużym kremowym kwiatem), zapraszam do oceny http://tiny-handmade.blogspot.com/2016/09/trzy-kartki-na-trzy-okazje-9.html ; pozdrawiam

      Usuń
    2. Brawo Tina Twoje kartki są zachwycające! Wszystkim polecam!

      Usuń
    3. Dziękuję, a ja polecam wszystkim ten kurs :)

      Usuń
  4. Bardzo proszę o pokazanie, jak zrobić piękne kartki bez użycia wykrojników.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.