Obserwatorzy

sobota, 3 września 2016

Witamy nową projektantkę- Ajgacię

Mamy dla was dobre wieści, po półtorarocznej  przerwie powraca do Artimeno
jako projektantka Agata Piasecka- Ajgacia
Myślę że wielu z was znane są prace tej niezwykle uzdolnionej dziewczyny.

 -Agato serdecznie witamy Cię na pokładzie Artimeno i prosimy powiedz nam coś o sobie.
-Cześć - Jestem Agata, w sieci Ajgacia. Część osób może mnie pamiętać, dla pozostałych mogę być nowa.
A tak naprawdę scrapuję już 10 lat - w wolnych chwilach - i wciąż uczę się czegoś nowego. Moje prace to w większości kartki, ale nie uciekam od wyzwań jakimi są albumy, blejtramy, LO i inne formy.
Kocham wszystko, byleby był czas, by móc tworzyć. Uwielbiam prace warstwowe, mix materiałów i kwiaty. Wciąż uczę się opanowywać media i lubię z nimi eksperymentować.
Praca finalna zawsze musi mi dać satysfakcję z tworzenia, także czasami bywa tak, że praca powstaje w godzinę, a czasami w jedną noc.
Bardzo się cieszę, że raz jeszcze będę mogła Was inspirować w Artimeno!
Oto kilka prac Ajgaci:




 Więcej prac Agaty możecie zobaczyć na jej blogu : https://ajgacia.blogspot.com/
Ajgacia witaj na pokładzie!
Załoga Artimeno

1 komentarz :

  1. Prześliczne, odważne prace, energetyczne zestawienia kolorów i zaskakujące akcenty :-) bardzo mi miło, że będziemy w jednej drużynie. Kasia.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.