Obserwatorzy

czwartek, 2 lutego 2017

Gościnna Projektantka - Joanna Nowik

Witam
Proponuję zrobić kawę i rozsiąść się wygodnie.
Dziś gościmy bardzo utalentowaną osobę  - Joannę Nowik, 
działającą pod pseudonimem Sllonecznik, 
autorkę bloga: www.feblik.blogspot.com

Bardzo się cieszę, że to właśnie ja będę miała przyjemność porozmawiać z Asią, ponieważ jak się okazało - obie mieszkamy w Białymstoku. Całkiem niedawno poznałyśmy się osobiście i mam nadzieję, że pojawią się kolejne okazje do spotkań i wymiany doświadczeń scrapowych.

Próba mikrofonu……

Asiu - witam Cię serdecznie i gratuluję wygranej. Choinkowe pudełko nas zachwyciło,
 podobnie zresztą jak inne Twoje prace. Powiedz, od jak dawna tworzysz i co było u Ciebie powodem dla którego złapałaś za papier i nożyczki? 

Bardzo dziękuję, to miłe kiedy moje prace podobają się komuś poza mną ;) Chyba każdy to lubi! Co do początków – będę mało oryginalna … od zawsze lubiłam coś tworzyć. Haftowanie krzyżykowe, malowanie na szkle, lepienie z modeliny, rysowanie …. Rękodzieło było zawsze obecne w moim życiu, ale były to raczej jednorazowe zrywy. Nieświadoma jeszcze istnienia scrapbookingu czy cardmakingu przygotowałam zaproszenia, winietki, plan stołów i księgę gości na własny ślub. Jednak dopiero w 2012 odkryłam scrapbooking. Odnalazłam blogi, forum Scrapujące Polki no i sklepy … w końcu zrozumiałam co mnie tak interesowało w księgarniach i sklepach papierniczych ;)  

A czy namówię Cię na kilka słów o sobie?

Jak wspominałam -mieszkam w Białymstoku. Mam męża i dwójkę dzieci.Aktualnie prowadzę sklep internetowy, w którym sprzedaję swoje papierowe twory. Jednak czuję, że moja droga zawodowa obierze inny kierunek, obierze inny kierunek, a zamiłowanie do cięcia i klejenia pozostanie w sferze pasji.
Prowadzenie bloga odkryło bowiem przede mną inne interesujące obszary, ale przyznam, że nie mam jeszcze żadnych zawodowych planów czy nawet pomysłów.To zwyczajne przeczucia. 

Twoje prace są bardzo różnorodne, ale mnie bardzo interesuje 
jaką formę lubisz najbardziej i jak określiłabyś swój styl?


Jestem zdecydowanie kartkowcem:) Ciężko mi jednak powiedzieć, że mam jakiś ulubiony styl tworzenia. Nie wiem, czy moje prace da się w ogóle do jakiegoś zakwalifikować. Wiem za to że moja kreatywność działa na najwyższych obrotach przy przygotowaniu spersonalizowanych projektach- wtedy wszystko jakoś samo się układa, powstaje wizja i według niej działam.
 
Który produkt uważasz za totalny hit i nie usiadłabyś do biurka bez niego?
Gilotyna! Bez niej ani rusz:) Klej zawsze można zastąpić samoprzylepną taśmą, stemple-wykrojnikami itd....ale papier...papier musie być ucięty równo! Jakiekolwiek przesunięcie strasznie mnie drażni.Owszem zdarza mi się też podrzeć papier czy potargać brzegi. Jednak wyjściowo wszystko musi 
być przycięte co do milimetra. 

Patrząc na sposób w jaki fotografujesz swoje prace podejrzewam, że gdybym spytała Cię o inne hobby to odpowiedziałabyś, że to właśnie fotografia…..

Wspomniałabym też o czytaniu książek, jednak odkąd pasjonuje mnie scrapbooking książkom poświęcam niestety bardzo mało czasu. Wracając jednak do Twojego trafnego spostrzeżenia – cieszę się, że zdjęcia moich prac zwróciły Twoją uwagę. Tak, fotografia od jakiegoś czasu zaczyna mnie do siebie ciągnąć. Jednak kompletnie się na niej nie znam. I póki co nie mam czasu na głębsze zrozumienie swojego aparatu ;) Jest jeszcze coś przy czym także się zatracam – dekoracje cukiernicze. Zabawa lukrem plastycznym czy tworzenie kwiatów z kremu potrafi skutecznie pochłonąć mój czas.

 Dziękuję Ci bardzo za wywiad i życzę nieustającego natchnienia :) 
Trzymam kciuki za Twoje plany i projekty i mam nadzieję,  że spotkamy się przy kolejnym wyzwaniu :)  

Bardzo dziękuję za wyróżnienie i rozmowę!

Ja również dziękuję, tym bardziej, że nadeszła moja ulubiona chwila. 
Asia spośród wielu znakomitych prac pokaże swoje ulubione.
Razem z nią zapraszam do galerii:










Mam nadzieję, że z Asią spotkamy się jeszcze na naszym blogu :-).
Pozdrawiam i do zobaczenia.

Kasia

4 komentarze :

  1. Bardzo się cieszę mogąc czytać ten wywiad i dowiedzieć się czegoś więcej o takich twórczych osóbkach, a szczególnie tego, że obie są z mojego miasta! Serdecznie pozdrawiam Białostoczanki <3 Piękne prace Asiu!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.