Obserwatorzy

piątek, 2 lutego 2018

Witamy Nową Projektantkę - Joannę Celichowską

W imieniu Hani Wojtaszewskiej  serdecznie dziękuję wszystkim osobom,
 które aplikowały do zespołu projektanckiego Artimeno.
Bardzo cieszy nas tak duże zainteresowanie. Będziemy o Was pamiętać!

Ale musiałyśmy wybrać. Pewnie nikt z Was nie przypuszcza nawet ile było godzin dyskusji,
przeglądania blogów i profili, ba, nawet prób lobbowania :)
Nasze linie telefoniczne grzały się do czerwoności.


Koniec końców nasz zespół wzbogacił się o dwie nowe projektantki.
Dzisiaj poznajmy bliżej 

Joannę Celichowską 
autorkę bloga : moje-tworcze-miejsce
 

Ku mojej ogromnej radości DT Artimeno przyjął mnie w swoje szeregi i chciałabym się Wam przedstawić.

Od dziecka kochałam papiery, ale samym scrapbookingiem bawię się nieco od ponad 2 lat. Zaczęło się całkowicie niewinnie, dostałam od koleżanki zestaw przydasi, czytałam na temat maszynki i wykrojników… i się zaczęło na poważnie. Wsiąkłam, założyłam bloga, potem fanpage na FB i tak oto jestem tu dziś z Wami pisząc te słowa.

Temat mediów, mgiełek i past strukturalnych nie jest mi obcy, jednak najbardziej lubię perełki w płynie i pojawiają się one praktycznie w każdej mojej pracy. Styl jest dość prosty, zwykle warstwowy i pełen ażurów, koronek i efektu 3D dzięki kosteczkom dystansowym.

Najwygodniej tworzy mi się kartki w kwadracie 15x15cm i bardzo pilnuję tego, by prace były wykonane solidnie i estetycznie, a czysta praca wykrojnikami i papierem, wręcz gwarantuje dobry efekt. Media są trochę nieprzewidywalne i używam ich rzadziej, w pojedynczych pracach. Powoli przekonuję się też do stempli i tuszowania krawędzi. Zobaczę dokąd mnie to zaprowadzi :)

Dzień bez działania jest dniem straconym. Uwielbiam to uczucie, gdy biorę do ręki nowy arkusz papieru, przewracam go w rękach, a w głowie pojawia się pomysł co ja dzisiaj z niego stworzę. Hobby zawładnęło mną w 100%. To co robię, sprawia mi ogromną frajdę i też Was chciałabym bardzo zaprosić do zabawy :)

Pozdrawiam Was ciepło,
Joanna
moje-tworcze-miejsce





















 Joanno życzymy Ci powodzenia i cieszymy się na naszą współpracę :) 
Zespół Artimeno


2 komentarze :

  1. Piękne kartki. Urzekają delikatnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, miałam w rękach kilka pracy moje-twórcze-miejsce i były zawsze wykonane perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.